SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

18 Haziran 2008 Çarşamba

PRATİK BİR PASTA NASIL YAPILIR?




Elinizde bir paket petibör ve ya kedidili bisküvi, 1 paket creme ole ve 2 bardak süt varsa, creme ole ile süt 3 dk çırpılır, borcama dizilen bisküvilerin üzerine dökülerek çok pratik bir pasta yapılır.

Not: Kedidili bisküvi kullanılacaksa ayrıca 1 bardak sütle teker teker ıslatılır.

Dilimlenerek servis yapılır.

11 yorum:

kirazdünyası dedi ki...

ne kadar pratik bir pasta acil durumlarda hayat kurtarır ellerine sağlık
şu pastanın üstündeki minik yıldızlarada bayıldım :)

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

teşekkürler kiraz dünyası. Bende o minik yıldızları çok seviyorum ama malesef bitmek üzereler

EZGi :)) dedi ki...

çok hoş süslemişsin canım harika görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

bu tam bi superstar pastası olmuş dido

Jasminskager dedi ki...

Cok guzel olmus ellerine saglik canim.

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

ezgi tadıda inan çok gğzeldi hafifi oldu bay. yiyen herkers böyle dedi.! teşekkürler

SüperStar yıldızlar banada seni anımsattı zaten :)

Jasmin teşekkürler beğenmene sevindim

zarpandit dedi ki...

ya muhtesem blogdaki herşey:)
elerine sağlık cancagızım ya:)
süper süper:)
su seker hamurunu bana da öğretin :(

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

Zarpandit_gokche; yorumu beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim. eminim sende şaker hamuruyla oynamaya başlarsan çok başarılı olabilirsin bende daha yeniyim zaten bu konuda:)

Adsız dedi ki...

Daha detaylı yazabilir misiniz tarifi?
ben bu konuda çok acdemiyim de..biraz daha detay?
teşk

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

tabiki; Sevdiğiniz bir bisküviyi borcam gibi bir kaba tek tek dizin. 1 bardak sütle creme ole'yi çırpın. bisküvilerin üzerine yayın. İsterseniz üzerini benim yaptığım gibi süsleyebilirsiniz. Not: Creme ole dr oetker'in bir ürünü olup puding kıvamında soğuk bir kremedır. ben çikolatalısını kullanıyorum her defasında ama sanırım başka çeşitleride var..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Bu pratik pasta bir çok insanın kurtarıcısı ben de çok zorda kalınca çok eğlenerek yapıyorum. Hatta birazz kalınca yapıp üzerini de krem şanti ile süsleyince pek beğeniliyor.

Sevgiler,
Evren