SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

27 Mayıs 2009 Çarşamba

İSİMLİ MİNİK BEBEK KURABİYELERİ





Bebek şekerine alternatif minik kurabiyeler hazırladım ve paylaşmak istedim.
Badem şekeri yerine üzerinde bebeğin isminin yazdığı içerisinde minik kalpli kurabiyelerin olduğu elbise şeklinde kesecikler kullandım. :) Şirin oldular ama değil mi:))???
Bebek mevlüdleri, Hoşgeldin Bebek Kutlamaları veya hastanede gelen ziyaretçilere dağıtmak için hoş bir alternatif diye düşünüyorum.
Eğer isteyen olursa kutulu modeller veya farklı şirin keseciklerle de çalışacağım.
Bebek arabası şeklinde sepet içerisinde gönderimini yapacağım.

Bilgi almak ve Sipariş vermek için beni arayabilirsiniz veya mail atabilirsiniz.
0542 354 12 55