SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

13 Kasım 2009 Cuma

BEN GELDİİİM............


Uzun zamandır buralarda değildim :( http://www.pembemerdane.com/ 'la bir süre ilgilenemedim. Ablama devrettim işleri hatta :) Bir ara bırakmak istedim bu işleri,blogdan sildim sipariş postlarını.... Neyseki bir anlık bir dönemmiş o geldi ve geçti.

Sonra dayanamadım son hız geri döndüm şeker hamurlarıma, kurabiye kalıplarıma, cupcake süslemelerine vs... Anladım ki onlardan ayrı kalamıyorum.. :) Şimdi sizlerin karşısındayım yine.


Siparişlerimizi yapmaya devam ediyoruz ablamla. Yakında yeni yıl çalışmaları ile karşınızda olacağız... Şimdilik bu kadar. Yavaş yavaş daha önceden yaptığım ve yeni siparişlerin fotoğraflarını yayınlamaya başlayacağım... Şimdilik sadece bir gelin - damat kurabiyesi fotoğrafını paylaşıyorum sizlerle...


Herkese kocaman sevgiler....


siparişleriniz için: pembemerdane@pembemerdane.com adresinden bana ulaşabilirsiniz...

0 yorum: