SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

13 Temmuz 2009 Pazartesi

YEŞİL - SARI KURABİYELER VE SİZDEN GELENLER


Öncelikle herkese dopdolu mutlu bir hafta diliyorum:)
Belen Hanım'ın eşinin doğum günü için daha önce Kahramanmaraş'a gönderdiğim kurabiyeler'e benzer kurabiyelerden Bursa'ya gönderilmek üzere sipariş verdi, yeşil ve sarı renklerde çiçeklerden kelebeklerden kalplerden oluşan bir kurabiye paketi hazırladım, Belen Hanım'ın ayrıca cupcake siparişi de olmuştu fotoğrafları henüz düzenleyemedim ama onu da en kısa sürede yayınlamaya çalışacağım. Belen Hanım bana geri dönerek çok memnun kaldığını belirtince çok sevindim. Böyle geri dönüşler beni çok mutlu ediyor, her siparişi heyecan içinde ve büyük bir özenle hazırlıyorum. Siparişler ulaşınca böyle geri dönüşler almak beni her seferinde daha da yüreklendiriyor. Bu yüzden kendilerine çok teşekkür ediyorum.


Bu arada geçen ay Tanem'in 1 yaş doğum günü için hazırladığım kurabiyeler ve pasta için annesi İlknur Hanım da bana geçen haftalarda geri dönerek doğumgününden sonra tatile gittiğini bir türlü fırsat bulup geri dönemediğini ama pastayı da kurabiyeleri de sunumu da çok beğendiğini ve bizimle daha bir çok kez çalışmak istediğini belirten bir mail göndermiş ve doğum günü için hazırladığı özenli sofranın fotoğraflarını göndermiş ben de burada paylaşmak istedim. İlknur Hanım ne kadar özenle hazırlanmış değil mi? Tanem'e tekrar mutlu yaşlar diliyorum.
Böyle paylaşımlar arttıkça sipariş verenlere ait yorumları ve fotoğrafları içeren sizden gelenler şeklinde sipariş sitemde ve blogumda bir sayfa düzenlemek istiyorum, umarım vakit ayırıp bir an önce yaparım :)