SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

8 Temmuz 2009 Çarşamba

1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

1 yaş bebek kurabiyelerini Eren bebek için hazırladım ve Antalya Kemer'e gönderdim.Her zaman söylediğim gibi bebek kurabiyelerini çalışmak çok zevkli cidden, minik Eren için de bu kurabiyeleri hazırlamaktan büyük zevk aldım, annesi Sinem Hanım da kurabiyeleri çok beğendiğini benimle hem mail yoluyla hem de sitedeki mesaj panosuna bıraktığı mesajla paylaştı, kendisine bana güvendiği ve tercih ettiği için çok teşekkür ediyorum ve bebeğinin doğum gününü kutluyorum, nice güzel yaşlarını görmesi dileğiyle :)))Tüm modelleri görmek ve siparişleriniz için;http://www.pembemerdane.com/