SİPARİŞ SİTEM:
www.pembemerdane.com

Pasta, Kurabiye ve Cupcake siparişleriniz için bana

didobutikpasta@gmail.com
veya
pembemerdane@pembemerdane.com

adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz.

7 Temmuz 2009 Salı

NİŞAN KURABİYELERİ(M)

Evet bunlar benim nişan kurabiyelerim. İnsanın kendi nişan kurabiyelerini yapması çok güzel bir duygu. :)


Tabiki 200 adetlik bu seti yani toplam 400 kurabiyeyi tek başıma yapmadım.



Derya, Hande, Ablam ve Kardeşim Hande toplanıp hep beraber yaptık 2 gün boyunca...
Hepinize burdan bir kez daha kocaman teşekkürler!



Daha sonra nişanın konsepti olan altın rengi kristal tül ve kalp altlıkla paketlemeleri yaptık...






Aldığım krem rengi sepeti ise fırfırlı altın rengi kurdele ve swarovski taşlı şeritle süsledim. Yanlarda yine kurleden fiyonklar yaptım. :)